Ako zvýšiť hodnotu značky cez zážitkovú identitu
📍 5. FEBRUÁR V BRATISLAVE
Akú rolu hráš v živote svojich zákazníkov? Si . . .
👉 riešiteľka problémov?
👉 empatická expertka?
👉 nositeľka zodpovednosti?
👉 tvorkyňa prekvapení?
Spoznaj framework od štúdia pre dizajn zákazníckej skúsenosti Lighting Beetle*, ktoré pomáha s rastom značkám ako Škoda, Orange, Nay, SNG, Martinus, SME a ďalším.
Čo získaš z workshopu?
✅ Zistíš, akú zážitkovú identitu má tvoja značka a akú konkrenčnú výhodu ti to dáva
✅ Konkrétne príklady, ako so zákazníckym zážitkom pracujú lokálne aj svetové značky a prečo to funguje
✅ Naučíš sa, čo robiť, aby si priebežne vedela zvyšovať hodnotu svojich služieb
✅ Zmapuješ očakávania svojich zákazníkov a identifikuješ príležitosti na svoj rast.
Ako zvýšiť hodnotu značky cez zážitkovú identitu s Lighting Beetle*
Dominika Babulicová
Dominika Babulicová je marketingová riaditeľka Lighting Beetle*, najväčšieho slovenského štúdia pre dizajn zákazníckej skúsenosti. Prepája marketingovú stratégiu, design thinking a zákaznícku skúsenosť, aby pomohla značkám získať lepšiu pozíciu na trhu. Má skúsenosti s B2C komunikáciou pre Profesia a TEDxBratislava, a dodnes koučuje rečníkov pri príprave na rôzne talks. Vo voľnom čase vyrába keramiku, pestuje kvety a rozbieha značku blato.studio.
Vedela si, že CX stratégia vytvorená Lighting Beetle*, priniesla pre Orange až 244% nárast predaja? 🔥
PROGRAM
9:00 – 9:30
NETWORKING & RAŇAJKY
Pretože to, koho poznáš, je rovnako dôležité ako to, ako tvrdo makáš! Pomocou tejto aktivity spoznáš mnoho žien v biznise a vytvoríš si silný network, vďaka ktorému budeš napredovať ty, aj tvoje aktivity.
9:30 – 10:30
1. ČASŤ WORKSHOPU
10:40 – 11:40
2. ČASŤ WORKSHOPU
11:40 – 12:00
Mini after networkinG
Po oficiálnom programe môžeš zostať a pokračovať v networkingu s Dominikou a ostatnými ženami v komunite, s ktorými si sa zoznámila počas workshopu.
Hotel Color
Pri Starom mýte 3095/1, 831 04 Bratislava
Workshop sa koná v Hoteli Color, Pri Starom mýte 3095/1 v Bratislave.