Od onlinu a sociálnych sietí, cez print a magazíny, až po svet podcastov – získaš behind the scenes pohľad a návod, ako dostať tvoje podnikanie a skills medzi ľudí. Experti na komunikáciu, storytelling a marketing a osobnosti zo slovenských médií ti ukážu, ako efektívne predstaviť svoju značku a biznis svetu.

0 +
0 +
0 +

PREDNÁŠOK A DISKUSIÍ

SPEAKEROV

MINÚT PROGRAMU

0 +
0 +
0 +

PREDNÁŠOK A DISKUSIÍ

SPEAKEROV

MINÚT PROGRAMU

9:00-9:30

Registrácia a welcome

Zaregistruj sa a začni deň plný inšpirácie a rastu! Po registrácii si taktiež vyzdvihneš svoj balíček od našich partnerov Bloom Robbins, Facederma, Powerlogy, fraela, Forbes, Pokkot Beauty, La Letta a AHOY. v hodnote 40 eur! Máš sa na čo tešiť, pretože spolupracujeme s tými najlepšími

9:30-10:00

Networking & raňajky by VegaNana

Pretože to, koho poznáš, je rovnako dôležité ako to, ako tvrdo makáš! Pomocou tejto aktivity spoznáš veľa žien v biznise a vytvoríš si silný network, vďaka ktorému budeš napredovať ty aj tvoje aktivity.

V raňajkovom menu nebudú chýbať nátierky, bagels, čerstvé pečivo, koláčiky a dezerty. VegaNana je svojimi veterníkmi, tofuničkou alebo domácim bezlepkovým pečivom známa až po Viedeň, tešíme sa, ako jej signature jedlá ochutnáš.

10:00-10:20

Silné PR = silná značka

Silné PR = silná značka

Kristína Stella Krištúfková

  • Ako a kedy plánovať spoluprácu s médiami a čím vie pomôcť tvojej značke
  • Aké mať očakávania od PR kampane a ako vytvoriť zadanie
  • Akú úlohu v tom hrá agentúra a čo sú výhody a nevýhody takejto
    spolupráce
  • Konkrétny príklad úspešnej mediálnej a PR kampane

10:20-11:00

Značka bez príbehu nemá význam

Značka bez príbehu nemá význam

EXPERT na marketing DR. PAVOL MINÁR

EXPERT na marketing DR. PAVOL MINÁR

Príbehy nám pomáhajú porozumieť svetu a umožňujú nám pochopiť spávanie a konanie iných ľudí. Príbehy sú našimi sprievodcami životom, ozmyselňujú naše bytie a dávajú mu význam. Preto príbehy a naratívne štruktúry potrebujeme. Sme homo narans. V marketingu a budovaní značiek sa v súčasnosti veľa hovorí o dištinktívnych asetoch značky a často sa pritom zabúda na významovú dimenziu existencie značky. V prednáške si ukážeme, ako príbeh značkám pomáha a ako značky trpia, ak ho nemajú. Lebo absencia príbehu značky je súčasne aj absenciou jej
významu. A značka bez významu má problém v porozumení, preferencii a vnímaní.

11:15-11:50

Ako zaujať, osloviť a spolupracovať s novinármi

Ako zaujať, osloviť a spolupracovať s novinármi

REDAKTORKA FORBES SIMONA GULISOVÁ

REDAKTORKA FORBES SIMONA GULISOVÁ

  • Čo robiť, aby o tebe a tvojom biznise novinári vedeli a oslovili ťa
  • Ako prebieha spolupráca s novinármi, čo si pripraviť a na čo si dať pozor
  • Tipy, ako tvoj projekt prezentovať jasnejšie a sebavedomejšie

11:50-13:00

Lunch break by Kaliforňan

Ďalší networking a lunch break, počas ktorého ochutnáš zdravé misky od Kaliforňana. Ak máš rada čerstvosť, zeleninu, kvalitné ingrediencie a mix rôznych chutí, toto bude pre teba to pravé. Závislosť spôsobujú známe Kaliforňan omáčky a je možné, že si po misku do jednoho z food truckov poletíš už na druhý deň.

13:00-13:40

Chcem osobnú značku ako Sajfa, ako na to?

Chcem osobnú značku ako Sajfa, ako na to?

MATEJ “SAJFA” CIFRA 

MATEJ “SAJFA” CIFRA 

  • Čo je osobná značka, ako zadefinovať, kto si a prečo ti to v biznise pomôže
  • Čo Matejovi pomohlo pri jej budovaní a ako sa na svoju osobnú značku pozerá dnes
  • Ako si definovať, ktoré kanály a príležitosti sedia k tvojmu osobnému brandu
  • Tipy, ako zostať autentická, ale zároveň inovatívna, relevantná a mať čo povedať

13:40-14:10

Z 0 na miliónové obraty aj vďaka influencer marketingu

Z 0 na miliónové obraty vďaka influencer marketingu

CEO BLOOM ROBBINS ADAM CVIK 

CEO BLOOM ROBBINS ADAM CVIK 

  • Aké výsledky vie priniesť influencer a content marketing a ako ich zaradiť do marketingu značky
  • Konkrétne tipy a príklady, ako rásť na sociálnych sieťach a zaujať nových zákazníkov
  • Ako nastaviť spoluprácu s influencerom, koľko stojí a podľa čoho vyberať, koho oslovíš
  • Ako tvoriť kvalitný obsah, ktorý bude edukovať, baviť a predávať

14:25-14:55

Ako vie podcast pomôcť tvojej značke?

Ako vie podcast pomôcť tvojej značke?

HANA koBliŠKOVÁ & PETRA Kubányi

HANA koBLIŠKOVÁ & PETRA Kubányi

  • Na čo sa pripraviť, keď dostaneš pozvánku do podcastu a na aké chyby si dať pozor
  • Tipy, ako využiť reklamný priestor v podcaste a aké má dosahy
  • Čo robiť, keď chceš začať vlastný podcast, kedy je najlepší čas začať a ako to funguje v ZAPO
  • Konkrétne príklady a success stories obľúbených slovenských podcastov

15:10-16:10

Posilni svoj brand pomocou médií

Posilni svoj brand pomocou médií

PANELOVÁ DISKUSIA

PANELOVÁ DISKUSIA

  • Čo je v danom médiu pri prezentovaní najdôležitejšie a na čo sa pripraviť
  • Aké typy spolupráce v rôznych médiách nájdeš a aké výsledky ti vedia priniesť
  • Ako funguje celý proces komunikácie značiek s médiami – od oslovenia, cez výstupy a rozhovory, až po výsledok
  • Najčastejšie chyby pri komunikácií s médiami a ako ich napraviť
  • Kto v médiách vyberá obsah, ako je to s autorizáciou a čo si potrebuješ pripraviť
  • Aký je rozdiel medzi inzerciou, mediálnou spoluprácou a natívnou reklamou

SPEAKERS

Hotel Color

Pri Starom mýte 3095/1, 831 04 Bratislava

Médiá & PR konferencia sa koná v Hoteli Color Pri Starom Mýte v Bratislave.

Hlavní partneri

Partneri projektu

Tvôj košík
Shop cart Tvoj košík je prázdny