Od onlinu a sociálnych sietí, cez print a magazíny, až po svet podcastov – získaš behind the scenes pohľad a návod, ako dostať tvoje podnikanie a skills medzi ľudí. Experti na komunikáciu, storytelling a marketing a osobnosti zo slovenských médií ti ukážu, ako efektívne predstaviť svoju značku a biznis svetu.
PREDNÁŠOK A DISKUSIÍ
SPEAKEROV
MINÚT PROGRAMU
PREDNÁŠOK A DISKUSIÍ
SPEAKEROV
MINÚT PROGRAMU
9:00-9:30
Registrácia a welcome
Zaregistruj sa a začni deň plný inšpirácie a rastu! Po registrácii si taktiež vyzdvihneš svoj balíček od našich partnerov Bloom Robbins, Facederma, Powerlogy, fraela, Forbes, Pokkot Beauty, La Letta a AHOY. v hodnote 40 eur! Máš sa na čo tešiť, pretože spolupracujeme s tými najlepšími
9:30-10:00
Networking & raňajky by VegaNana
Pretože to, koho poznáš, je rovnako dôležité ako to, ako tvrdo makáš! Pomocou tejto aktivity spoznáš veľa žien v biznise a vytvoríš si silný network, vďaka ktorému budeš napredovať ty aj tvoje aktivity.
V raňajkovom menu nebudú chýbať nátierky, bagels, čerstvé pečivo, koláčiky a dezerty. VegaNana je svojimi veterníkmi, tofuničkou alebo domácim bezlepkovým pečivom známa až po Viedeň, tešíme sa, ako jej signature jedlá ochutnáš.
10:00-10:20
Silné PR = silná značka
Silné PR = silná značka
Kristína Stella Krištúfková
- Ako a kedy plánovať spoluprácu s médiami a čím vie pomôcť tvojej značke
- Aké mať očakávania od PR kampane a ako vytvoriť zadanie
- Akú úlohu v tom hrá agentúra a čo sú výhody a nevýhody takejto
spolupráce - Konkrétny príklad úspešnej mediálnej a PR kampane
10:20-11:00
Značka bez príbehu nemá význam
Značka bez príbehu nemá význam
EXPERT na marketing DR. PAVOL MINÁR
EXPERT na marketing DR. PAVOL MINÁR
Príbehy nám pomáhajú porozumieť svetu a umožňujú nám pochopiť spávanie a konanie iných ľudí. Príbehy sú našimi sprievodcami životom, ozmyselňujú naše bytie a dávajú mu význam. Preto príbehy a naratívne štruktúry potrebujeme. Sme homo narans. V marketingu a budovaní značiek sa v súčasnosti veľa hovorí o dištinktívnych asetoch značky a často sa pritom zabúda na významovú dimenziu existencie značky. V prednáške si ukážeme, ako príbeh značkám pomáha a ako značky trpia, ak ho nemajú. Lebo absencia príbehu značky je súčasne aj absenciou jej
významu. A značka bez významu má problém v porozumení, preferencii a vnímaní.
11:15-11:50
Ako zaujať, osloviť a spolupracovať s novinármi
Ako zaujať, osloviť a spolupracovať s novinármi
REDAKTORKA FORBES SIMONA GULISOVÁ
REDAKTORKA FORBES SIMONA GULISOVÁ
- Čo robiť, aby o tebe a tvojom biznise novinári vedeli a oslovili ťa
- Ako prebieha spolupráca s novinármi, čo si pripraviť a na čo si dať pozor
- Tipy, ako tvoj projekt prezentovať jasnejšie a sebavedomejšie
11:50-13:00
Lunch break by Kaliforňan
Ďalší networking a lunch break, počas ktorého ochutnáš zdravé misky od Kaliforňana. Ak máš rada čerstvosť, zeleninu, kvalitné ingrediencie a mix rôznych chutí, toto bude pre teba to pravé. Závislosť spôsobujú známe Kaliforňan omáčky a je možné, že si po misku do jednoho z food truckov poletíš už na druhý deň.
13:00-13:40
Chcem osobnú značku ako Sajfa, ako na to?
Chcem osobnú značku ako Sajfa, ako na to?
MATEJ “SAJFA” CIFRA
MATEJ “SAJFA” CIFRA
- Čo je osobná značka, ako zadefinovať, kto si a prečo ti to v biznise pomôže
- Čo Matejovi pomohlo pri jej budovaní a ako sa na svoju osobnú značku pozerá dnes
- Ako si definovať, ktoré kanály a príležitosti sedia k tvojmu osobnému brandu
- Tipy, ako zostať autentická, ale zároveň inovatívna, relevantná a mať čo povedať
13:40-14:10
Z 0 na miliónové obraty aj vďaka influencer marketingu
Z 0 na miliónové obraty vďaka influencer marketingu
CEO BLOOM ROBBINS ADAM CVIK
CEO BLOOM ROBBINS ADAM CVIK
- Aké výsledky vie priniesť influencer a content marketing a ako ich zaradiť do marketingu značky
- Konkrétne tipy a príklady, ako rásť na sociálnych sieťach a zaujať nových zákazníkov
- Ako nastaviť spoluprácu s influencerom, koľko stojí a podľa čoho vyberať, koho oslovíš
- Ako tvoriť kvalitný obsah, ktorý bude edukovať, baviť a predávať
14:25-14:55
Ako vie podcast pomôcť tvojej značke?
Ako vie podcast pomôcť tvojej značke?
HANA koBliŠKOVÁ & PETRA Kubányi
HANA koBLIŠKOVÁ & PETRA Kubányi
- Na čo sa pripraviť, keď dostaneš pozvánku do podcastu a na aké chyby si dať pozor
- Tipy, ako využiť reklamný priestor v podcaste a aké má dosahy
- Čo robiť, keď chceš začať vlastný podcast, kedy je najlepší čas začať a ako to funguje v ZAPO
- Konkrétne príklady a success stories obľúbených slovenských podcastov
15:10-16:10
Posilni svoj brand pomocou médií
Posilni svoj brand pomocou médií
PANELOVÁ DISKUSIA
PANELOVÁ DISKUSIA
- Čo je v danom médiu pri prezentovaní najdôležitejšie a na čo sa pripraviť
- Aké typy spolupráce v rôznych médiách nájdeš a aké výsledky ti vedia priniesť
- Ako funguje celý proces komunikácie značiek s médiami – od oslovenia, cez výstupy a rozhovory, až po výsledok
- Najčastejšie chyby pri komunikácií s médiami a ako ich napraviť
- Kto v médiách vyberá obsah, ako je to s autorizáciou a čo si potrebuješ pripraviť
- Aký je rozdiel medzi inzerciou, mediálnou spoluprácou a natívnou reklamou